just chilling with my onepiece

Asså jag har typ aldrig varit med om något mysigare plagg än onepiecen!! Typ bästa klädesplagget i världen! Bortsett från att man ser ut som en övervuxen bebis, haha! Men det är det fane mig värt! Det är ju inte direkt som att jag ska springa omkring med den utomhus! x)

 I'M IN LOVE WITH MY ONEPIECE! <3

Ni får bild på den imorrn, har inte orkat fört över bilder från mobilen till datorn än.. haha.
Och jag fick inte bästa bilden heller.. ska be pappa ta en bild imorrn, yeeah! :D

Nu ska jag kolla på en av favoritfilmerna nog, friends with benefits :D SÅ kan jag sova sen i min onepiece, hihi!

GODNATT SÖTNOSAR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0