Klickar runt på klädsidor!

Hej alla söta och glada!
haha, det började först att jag skulle kolla på nyårsklänningar men sen spåra det ut och jag hittade snarare en massa annat än det jag faktiskt skulle hitta (Tyyyyyypiskt mig!). Haha! Men aja, kom på det en sak medan jag kolla runt och det är ju att min efterlängtade onepiece kommer imorgon! (YAAAAAAAAAAY!) Jag är en riktig, riktig mysperson ja ska ni veta! (därav softpotatisen). 

Så imorrn lägger jag upp en bild på min onepiece! :) hoppas den inte blir försenad bara. :( 

Men här kommer lite blandad komplott på sånt jag vill ha;



Både morgonrocken och shortsen vill jag ha! Såååå mysiga! Men nu behöver jag dem där inte lika mycket när jag får min onepiece! :) <3 (från H&M)


Klänningar från Nelly.se

Två ursnygga skor från have2have.se


Möjlig nyårsklänning men den är från H&M vilket betyder att typ alla har en sån där, vilket är tråkigt. :(

Sen satt jag självklart inne och kollade på Kenzas smycken också.. shiiit vad fint allt är! Vill ha allt typ! Måste ha något av dem på nyårsafton och under juldagarna! <3

Ha det bäst! 
Puss & Kram skumbanan
/ Sofie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0