latoxe

Hej alla söta och söndagslata!
Idag har jag nog inte gjort ett skit.. inget vettigt alls. Har bara glott på film som alltid gör mig otroligt glad, spelar ingen roll vilket humör jag är på, den är en glädjehöjare! :) Filmen heter Trassel och ifall du inte har sett den så... VARFÖR SITTER DU FORTFARANDE KVAAR HÄR??!?? hahah :D

Som sagt... efter den blev jag så mega glad så jag satte igång och dansade som värsta freaket och sen började jag inse att mitt huvud inte pallade mer på grund av den konstiga huvudvärk man alltid får efter att ha druckit vin kvällen innan... suck..

Så nu sitter jag här! Och vet inte vad jag ska göra! Funderar på att glo på en till film. haha! Kommer bli värsta filmdagen för jag ska på bio halv nio ikväll med några kompisar. :D Vi se på den där nya filmen med Justin Timberlake, den heter In time. Verkar sååå bra! :D Haha, fast jag och kompisarna tycker att det inte gör något om filmen är kass heller... Timberlake är så pass snygg så han väger upp det mesta. haha ;)

Hoppas ni andra i alla fall har något vettigt att göra idag och är pigga och glada! :D
Puss & Kram Skumbanan
/Sofie



Kommentarer
Amanda

Jag hoppas att du har haft en helt underbar helg! :D Och att filmen var bra? ^^ <3 jag ska nog själv titta på Trassel nu! ;D

2011-12-12 @ 20:57:47
URL: http://www.amandeh.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0