trött torsdag


bilden är tagen från google

Hej alla!
Hoppas att åtminstone NI är pigga idag, jag har varit värsta zombien hela dagen, varför vet jag inte.. jag sov liksom lika mycket som jag brukar göra men äsch, tröttheten kanske tog sig ikapp från något annat, inte vet jag. :P Allt plugg kanske... ?
Aja, idag har jag pluggat en hel del till det sista psykologiprovet som vi har nu, det är imorrn och jag ser inte ett dugg fram emot det. Känns som att det kommer att gå skit men vi får se. Skulle behöva ett MVG om vi säger så... men aja just nu är jag så trött så jag kan knappt tänka.. haha! Så det är ingen vits att försöka plugga vidare för det kommer inte ens gå in i skallen på mig just nu.. x)
Så därför håller jag på tittar på Criminal Minds nu, tror det är säsongsuppehåll idag. Brukar alltid vara det när julen närmar sig. Ja på tal om det, det är ju för tusan julafton om typ en vecka!! Nu går dagarna fort hörrni! Har ni köpt alla julklappar än då? Jag hoppas för er skull! Jag har då inte gjort det... (FY SKÄMS!)

Men aja, ska dra mig mot tvn nu när reklampausen är över och förmodligen somna.. haha!
ha en fortsatt bra kväll alla söta och glada!! :)
Puss & Kram skumbanan
/Sofie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0