wanna party, don't you?

Hej alla söta och glada!
Är hos mamma med pappa och vi har käkat en jätte god middag men nu börjar jag känna mig stressad för jag ska träffa mina kompisar i björklinge... men bussen går inte förens om typ en halvtimme och nu har jag väntat i fyrtio minuter redan. Känns inge skoj. Fest i björklinge va fan! Skulle liksom vilja ta mig dit innan klockan blir alldeles för mycket... men nu kommer jag inte vara där förens om typ en timme. YAAAY!
Sitter och pimplar lite vin nu i alla fall, haha. Det håller humöret uppe! ;D Men snart ska jag ta bussen in till stan för att ta bjkbussen, yaaay! Men ha en jätte bra kväll allihopa!! :D

PUSS & KRAM SKUMBANAN!!
/Sofie :*
gammal bild på sötnosen Izor... <3 saknar dig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0