KOLMÅRDEN! KOLMÅRDEN! KOLMÅRDEN! KOLMÅRDEN! KOLMÅRDEN!

KOLMÅRDEN IMORRN!!! WOOOOOOOOHOOOO!!! :D Ska bli så himla roligt!
Ska dit med en lika wierdo människa som jag, alltså min bästa kompis Lollo. Ska bli såååå roligt! Vi båda älskar djur och vi håller på med ett projektarbete i skolan som då handlar om djur och så, så det är liksom en skoluppgift vi ska göra där, känns skit kul och nästan lite spännande! :D Har alltid älskat djur och kommer alltid göra! Nu låter det typ som att jag aldrig har satt min fot på en djurpark men jo, det har jag och jag har till och med varit på Kolmården förut, flera gånger. Sååå... jag är inte värsta rookien. ;)

Men ska bli as nice ändå! Inget kan bli tråkigt med Lollo i farten sååå jag ser fram emot en skit rolig dag!
Har laddat kameran så jag ska ta skit mycket kort så att ni får se lite, haha. :)



Detta kommer jag få se imorrn, bland annat! WOOOHOOO! :D

Sov gott alla sötnosar! :)



Kommentarer
Bismillah <3

fin bild (:

2012-02-23 @ 02:46:23
URL: http://quraninswedish.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0