Alla hjärtans dag-tema

Hej alla söta och glada!
Skrev ju igår att jag skulle visa er lite Alla hjärtans Dag inspiration! :)
Själv har jag faktiskt tänkt att bjuda på middag helgen innan den dagen (Alla hjärtans dag i år är på en tisdag).
Så jag håller på checkar in massor med inspiration och ni som tycker att det är för tidigt... Njae inte direkt, det är om en månad och det är bra att vara förberedd istället för att köpa allt i sista minuten. :) I den här takten så har jag tid på mig att förbereda eventuella kort till bordsplaceringar och annat smått och gott. :)

Jag älskar faktiskt Alla Hjärtans Dag! Trots att jag inte är i något förhållande eller så! Det är så roligt att ge bort presenter till dem man älskar eller göra någon överraskning till någon och så. :) Love it!





foto: pinterest.com

Dem två sista bilderna är nog favoriterna! Älskar den näst sista där de har knytit ett band runt glasen med en sked, såå smart och fint!

Hur ska du fira Alla Hjärtans Dag? :)



Kommentarer
Pia

Åh, vilka härliga bilder!!

2012-01-17 @ 19:53:09
URL: http://www.presenttips.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0