Atonement


foto:google
Är faktiskt ledig från skolan idag. Har bara en schemalagd lektion på fredagar och den läraren berätta för oss igår att hon var sjuk och att vi inte skulle ha någon lektion idag så här sitter jag.. hemma hos mig och mamma och skriver en jäkla engelskafilmanalys... YAAY! (bläää)
Såå tråkigt och den är riktigt jobbig och dryg. Men den måste ju skrivas... ska vara klar på söndag. Så det känns ju roligt att tillbringa den lediga dagen så här. Ska dessutom göra projektarbete.
Men en positiv sak är att jag hoppas dem ringer från Coffee House by George idag!! :D Lämnade CV:t där igår och dem verkade jätte positiva och att dem skulle ringa mig och grejer så jag hoppas på det bästa och att jag får jobbet! :)
Hållt tummarna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0