coolstuff.se

Hej Alla!
Jag kan inte sluta skratta eller förundras över grejer som jag hittar på coolstuff.se! Så jäkla rolig sida med massor med smarta och roliga grejer! :)
Tror jag ska köpa något därifrån och ge i födelsedagspresent till en kompis som fyller arton i februari. :) Har hittat massor med skoj! Hahahahha!

Ska dock inte skriva här vad jag ska ge henne för ifall hon skulle läsa min blogg så vill jag inte att hon ska se redan nu vad hon ska få.. :P
Men jag kan visa er några andra roliga saker jag har hittat, hahahha! :D


Hahhaa, älskar ju vampyrer och sånt där trams och det här är något som skulle vara så grymt kul att ha.. xD "drickbart blod". ;)


Hahha, en kortlek med snapsvisor! Något som jag och mina kompisar verkligen skulle behöva! Vi är alla grymt dåliga på att komma ihåg dem och sjunga dem, vi behöver lära oss ;)


Såååå skönt knivställ, har en kompis som har ett sånt här, hahahha så klockrent!

Hoppas ni får en kanonbra dag! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0