jag i miniatyr

gammal bild på mig :) typ fyra år tror jag. haha
Jag kan inte sova, vill inte sova heller egentligen... kanske därför jag sitter här? Men jag borde faktiskt sova nu.. har tänkt göra en del imorrn och därför borde jag verkligen lägga mig nu så att jag inte sover bort halva dagen. Såå ovärt när man gör sånt!
Imorrn ska jag åka hem till pappa igen efter att ha varit hos mig och mamma nu i några dagar så då kommer jag få tillgång till min dator och en massa bilder + kamera så nu ska minsann mitt nyårslöfte om att börja blogga på allvar, hållas! I Promise!

Sussa gott nu allihopa och ha en hejdundrans bra dag imorrn! :)
Puss & Kram skumbanan
/Sofie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0