Menade inte att låta bitter eller deprimerad!

.... i mitt förra inlägg menade jag inte att låta så deprimerad som jag gjorde, det lät som att mitt år hade sugit totalt och att det var sämst men det var inte meningen. Det var ett underbart år men med vissa motgångar på några håll och det är dem sakerna som tynger mig men som också stärker den jag är, trots hemska saker i bagaget så byggs man till något starkare och får ta del mer och mer av livet! För stunden kanske inte de här hemska händelserna känns nå vidare men efter ett tag så kan man förstå meningen med dem, även om det är väldigt svårt och känns orättvist.

Jag är glad över mitt liv, trots dess motgångar men alla liv har motgångar och så är det helt enkelt (lätt att säga nu ja såklart) men så är det, tyvärr. Och det finns inget jag vill ändra i mitt liv, jag är en lycklig och glad person som inte vill något annat än att mina nära och kära ska må bra och vara lyckliga samt att nå mina egna drömmar och mål här i livet;
 - skaffa drömjobbet (Bröllopskoordinator!! :D)
- skaffa niiiice lägenhet
- skaffa drömbakverktygen
- åka en hel del utomlands och såklart volontärarbeta i Afrika med vilda djur med Lollo eller åka till Kina och ta hand om pandorna där som volontärarbete. + jag vill ha en hund!

Haha, that's my bucketlist
! ;) Nej då, det finns en hel del jag vill lägga till, kanske skaffa mig en trevlig man också som man kan ha skoj med :) Och barn och sånt, men barnbiten är det lååångt till. haha :D

What's your Bucketlist? :D


bild:google



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0