wonderful girls


gammal bild på oss som tur är, hahahaha! Vågade inte ta med någon bild där dem visar sina fina ansikten för mycket för då kanske de vill ge mig stryk.. hahaha


Höll nästan på att glömma att jag skulle berätta hur jag tillbringade min lördagskväll. :)
Jag hade en jätte trevlig kväll som jag tillbringade med två av mina närmaste tjejkompisar; Felicia och Lollo.
Vi har haft en underbart trevlig kväll och haft en riktig tjejkväll med en massa skojigt prat och flummat en massa såklart, haha, vad är en tjejkväll utan en massa flummande? :P eller killsnack... haha ;D

Jag har i alla fall haft en underbart härlig kväll och man har alltid super mega kul med dem två tjejerna, dem är bäst! Älskar dem såååå mycket. :) <3

Hur har ni tillbringat eran kväll? :)

Godnatt alla söta och glada!
/Sofie :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0