Mamma dränker min kompis... Buhuhuhu!

Hittade min gamla bästis från mina första år här i livet hemma hos pappa igår gömd nere i en svart påse, sån där stor jäkla sopsäck. Men jag rädda honom från avgrunden och tog med honom hem till mamma där hon nu håller på dränker honom (han kanske hade det bättre i avgrunden i lugn och ro?).

Men tro inte det värsta! Hon dränker honom för hans eget bästa! Han stank verkligen förråd och typ bajs, så nu blir han tvättad och fin! :)

Han var med överallt när jag var liten, på kanske 80 % av alla bilder när jag var liten så är han med! Äter jag mjukglass - så sitter han med. Läste mamma en bok för mig - så sitter han med. Satt jag och lekte med mitt dockskåp - så visade jag det för honom.

Ah ni fattar, han var bäst helt enkelt, men det är han fortfarande såklart! Så nu ska han få en plats inomhus igen, i min säng har jag tänkt att han ska få en liten hedersplats! Haha :)

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0