Nu kan man äntligen pusta ut... puuh

Satan vad skönt det var med en dusch! Träningen var hård idag, trodde ärligt ett tag att jag skulle dö, haha. Men som tur var... överlevde jag! Yeah! Nej men det är så grymt skönt och kul att träna! Så synd (på det sättet) att jag ska till mamma imorrn så då blir det ingen träning. :(
 
Men ska försöka få mamma att övningsköra med mig hit så jag kan få träna och sen köra hem igen. Haha, hon kommer förmodligen inte gå med på det. Men får försöka träna ändå, får dra en powerwalk och göra en massa övningar hemma! Huvudsaken att jag får komma ut och köra imorrn, det har blivit min prio ett varje dag nu i några veckor. Och det är så himla roligt med körningen!! Älskar att köra bil, vilket är helt snurrigt egentligen eftersom jag var livrädd för det för några månader sen och körde praktiskt taget ingenting. x) Men se så man förändras! Mitt mål är nu att ta körkortet innan jag fyller år! Vilket är 12 mars, för er som inte vet min födelsedag.
 
Så nu jäklar har man press på sig asså! Men det gillar jag! Blir roligare med lite utmaning och jag stack iväg till en kompis tidigare och lånade alla(!) hans teoriböcker och grejs. Kan ni fatta att han hade 5(!) "teoriböcker"??! Helt stört hur mycket det finns till hands när man ska ta körkort. Jag trodde bara att han hade den vanliga hederliga teoriboken till hands för mig, men okej, fem duger bra det med! De andra är med en massa vägmärken och tester... och sånt. :)
 
Så nu ska det råpluggas med teoriböcker och teori-körkorts-appar på mobilen! För nu jäklar ska det tas ett körkort! Är sååå taggad nu! Känner att allt går bra nu! :) Jobb och körkort, yeah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0