Arbetslös, ja fortfarande arbetslös

Hej! Hade tyvärr inte så mycket tid över igår till att blogga. Och ja med tanke på att jag är stört arbetslös så tycker ni säkert att jag visst har tid att blogga men nej, inte igår. Sprang omkring och irra inne i stan igår och sökte en massa jobb, typ som en apa som söker efter bananer. Allsång helt crazy. Men en dag räcker inte så jag ska vid elva bli upphämtad av min underbara bästis (som för några dagar sen tog körkort, wiiiiie) och så ska vi åka till gränby och söka en massa jobb.

Hoppas det kommer gå bra idag och att någon verkligen bah; ååååh du blir perfekt, böja jobba här i veckan. (yaaaaaay)

Nä nu måste jag göra mig i ordning så jag hinner. By the Way, tränade igår med på kvällen så därför jag inte hann ;)

Men hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0