Filmtime! ... Igen!

Hahaha ni lär ju bli trötta på mitt filmbloggande x) verkar ju som att det är de enda jag gör! Haha. Men jag ska skärpa mig och börja göra mer inlägg på dagarna också :)

Idag har jag varit med min käre vän Issa på stan och tagit en kopp te, supermysigt! Måste dock vara lite längre nästa gång tycker jag men behövde åka hem och käka och övningsköra! Sååååååå kul att övningsköra! Och jag är impad av mig själv att jag faktiskt är hyfsad på det :O Pappa är till och med lite smått stolt, hehe :D ska försöka hinna köra imorgon med innan zumbaträningen!

Det är så himla skönt att ha kommit igång med träningen på riktigt! Tränar i stort sett varje dag nuförtiden! Kul att prova på cirkelfys idag med tjejerna, det ska vi fortsätta gå på :)

Nej hörrni, nu ska jag kolla på film. Sitter nyduschad här i min knarrande soffa med mysig filt, tända ljus och ett stort glas med magiskt god juice i handen. NICE! Kan inte bli bättre än så här :D puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0