Höstkläder; YES! - höstväder; NO!

Hej alla!! :D blev en bil!! En söt liten blå Peugeot! Sjukt skön att sitta i och supersöt, hahah. Är redan småkär som
Ni märker ;) men kunde inte ta kort på sen och visa er för det är så mörkt ute nu så tänkte att jag tar kort och visar er imorgon istället :)

Förresten, när jag kom hem tidigare idag (innan bilköpet) så hade det dimpat ner en underbar H&M katalog i brevlådan(!!!!!) så jag är såklart superdeppad nu när jag kollat igenom hela och insett att jag vill ha sååååååååååå himla mycket och att jag inte har nå pengar att köpa något av det x) hahahaha lite drygt kanske. Men snart får den här arbetslöstiden vara ute tycker jag :D Ska ringa runt lite bland folk jag känner imorrn eller på torsdag och försöka lite ytterligare :)

För jag vill verkligen kunna spara pengar, köpa de här underbara kläderna (uppdatera min garderob, har ju för tusan inga kläder, speciellt inga höstkläder) och såklart få ha ett socialt liv, hahahaha!

Håll tummarna sötnosar :D nu ska jag antingen rensa lite bland mina prylar eller kolla på film eller något x)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0