Saknar er så mycket!

Ni som går i gymnasiet kommer inte tro mig en sekund när jag säger de små orden att jag faktiskt... saknar gymnasiet jätte mycket! Okej, egentligen inte själva gymnasiet så med uppsatser och sånt. Men jag saknar verkligen mina älsklingar där! Mina underbara vänner som jag träffade varje evigaste dag i tre års tid. De där människorna gjorde min tid på Fyrisskolan. Det var dem som gjorde det värt att gå till skolan varje dag. För de är så där härligt störda och sköna på samma gång. Samtidigt som vi ändå kunde vara seriösa, men mest var det typ.... hoppa på någons rygg och skriiiiika och kittlas ungefär samtidigt som någon annan hoppa på... asså det var underbart kul.

Jag saknar verkligen att inte träffa dessa underbara människor varje dag, varenda en av dem. Alla var de speciella och underbara för sig. Självklart är vi fortfarande kompisar men vi ses inte längre ofta, vilket är så himla synd, men det är tyvärr livets gång; att man inte hinner att träffa alla. Att alla har sina egna liv som rullar på med jobb, utbildning, kärlek, familj, vänner osv. Men jag försöker träffa dem då och då i alla fall. Var tyvärr längesen nu sen vi träffades allihopa samtidigt men det ska jag försöka ändra på! Lite svårt nu dock när en av de sötnosarna bor nere vid Göteborg. Ååååh saknar henne så mycket :'(

Men det ska ordnas, vet inte hur men det ska ordnas! Jag vill träffa alla igen!! SAMTIDIGT!! Älskar dem så mycket så det nästan värker i mig för att man har så himla roligt med dem och dem får en alltid att må superbra.

Om ni läser detta, NI ÄR SUPER!! :) <3
 

Här saknas Amanda på bilden.


Här är vi alla samlade, älsklingar! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0