det senaste från min instagram, JAO!

 
1. bara jag häromdagen // 2. ett underart vackert träd jag såg utanför Ö&B igår // 3. En liten sneakpeak på min julgran. // 4. ett kort jag tog när jag satt på bussen för ungefär en vecka sen // 5. Taget från mitt fönster hos pappa // 6. Taget från biltur med vänner, vacker dimma. // 7. Eh ah bara jag. // 8. Taget från en biltur, samma som med dimma-bilden // 9. Avklarat jobb på Qmed med de bästa vännerna <3 // 10-12. photoshoot eller något med mig själv de här bilderna, hahaha. Don't mind. //13-14. Vackert utanför mitt hus // 15. Pepparkakshus som jag och Johanna gjorde. Våra första! Grymma vi är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0