running in circles

Hej alla söta och pigga!
Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har varit super stressad de här senaste dagarna, två prov, en hel del drama i skolan i mitt kompisgäng där, ett PM som ska in och ska samtidigt få in mina egna behov in i allt. Som typ sömn, hahahha det har varit nästan uteslötet de här senaste dagarna så det passar sig verkligen med en fet sovmorgon imorrn! Jag har sovmorgon till 13.05(!) och ska dit för en lektion! Hahaha! Min psykologilärare skulle tydligen till Stockholm imorrn med en av hans andra klasser så vi fick håltimme, yaaay! :) Känns i alla fall som att jag har tid att sov ut till imorrn i alla fall, känns toppen! <3
Så jag slipper springa omkring och se ut som en zombie (det är ingen vacker syn att se Sofie megatrött!).

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder på bröllopsklänningar igår när jag kom hem men min dator strula en massa så det blev inte av och jag höll på kontakta pieceofnorway typ hela eftermiddagen och pluggade också på det hela. Så jag var riktigt busy igår!^^

Nu har det i alla fall löst sig med min onepiece! :) Hemsidan hade inte varit uppdaterad när jag hade beställt min så det stod inte att den var slut och inte fanns i lager så jag visste inte om att jag förhandsbeställde då. Och så blev det fel i min orderbekräftelse jag fick som sa att jag skulle fått den i måndags så det blev lite strul. Men jag fick kontakt med dem och de var jätte snälla och förklarade läget för mig och de skickar den på onsdag så jag får den senast fredag nästa vecka! :) Känns toppen! :D Lääängtar jätte mycket! :D <3

Men aja, nu går vi från onepiece till underbara bröllopsklänningar!! :D Här är några bilder på klänningar jag tittade på igår. <3



Ha det bäst alla! Sov gott! <3
Puss & Kram skumbanan
/ Sofie :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0