Flyttlängtan!





Åååh hej alla! Jag är så flytta-hemifrån-inspirerad idag, har hittat massor med köksredskap och annat skoj som jag vill ha på sidan http://www.bagarenochkocken.se/shop/ där många kända märken och olika kökssaker finns samlade och det känns som att jag vill ha alltihop! Jag har dessutom insett att jag jätte gärna vill ha ett rosa kylskåp från Smeg, haha jag vet att det låter jätte töntigt att vilja ha ett rosa kylskåp men det ser så otroligt fint ut på många bilder jag har sett och jag älskar ju lite såna där detaljer, pyssel och sånt! :) Mitt kök kommer vara så plåttrigt av detaljer och allt, haha.

Och jag är mega bak och matlagningsugen (som jag jämt är, haha) men jag är hos pappa och där har jag inte riktigt några bakredskap eller ingredienser så.. får vänta tills jag är hos mamma nästa gång. haha :) Men ska väl ta och börja laga mat om någon timme eller så, så det ska bli nice. :) Ska nog göra nå fin middag för pappa imorrn, det förtjänar han, så söt som han är jämt. :)

Älskar att göra överraskningar för folk! Det borde alla göra någon gång tycker jag. Jag utsätts väl egentligen aldrig själv för överraskningar men jag utför väldigt många överraskningar för mina medmänniskor, för jag älskar att se glädjen i deras ansikten när de får en fin cupcake eller en trerätters middag när de kommer hem från en jobbig dag. :) Eller fixa andra tillställningar och grejer, så kul! :)

Ta och överraska någon du med! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0