Nytt år, nya tag!

Hej alla!
Sorry för min passivitet men har helt enkelt inte haft tid eller ork för att skriva några rader, speciellt så här vid nyår och allt. Men nu har jag som nyårslöfte att börja om på nytt och försöka lägga ner mer energi på de där få raderna som behövs varje dag. Ska också bli bättre på att fota allt jag gör, gjorde det jämt förut och tyckte att det var jätte roligt med foto men sen slutade jag av nån anledning, vet inte varför men jag ångrar det djupt!
Så därför tar jag nu nya tag med det nya året som är här. Det här året har jag planerat och bestämt mycket så det här året är viktigt. Speciellt eftersom det också är det år som jag öppnar dörrarna till vuxenlivet och tar studenten så det dundrar och brakar!
Varför jag också kände att jag fick en spark i baken med fotografi är för att jag precis var inne på en makalöst underbar blogg! LINAFOTO heter den! Klicka in på den, du kommer inte ångra dig! :)
Titta också in på en av mina sötaste och snällaste vänner som har bytt bloggplattform. <3 :)
Imorgon lovar jag er att eran lilla Sofie ska bli bättre med att blogga och lägga in fler kort som faktiskt är mina egna. :) Godnatt på er alla söta!
Puss & Kram Skumbanan
/Sofie
Foto från nyår på mig och en av mina fina vänner, Ella. :)


Kommentarer
Amanda

Naaww, vad söt du är! :D Jag hoppas att du har haft ett underbart lov och bara gjort skojiga saker! :) <3 ^^ Saknar dig! :(

2012-01-07 @ 16:11:35
URL: http://aaels.blogg.se/
Sofie :3

Hihi, det är ju sant ju så det är klart jag måste länka till dig!! :D <3



Ja då, jag har haft ett jätte bra lov men jag har tänkt på dig as mycket och velat gjort något!!! :O Helt ärligt!! Låter säkert som något man säger bara för att man pratat om att göra något innan lovet men seriöst, har fan tänkt på dig hela tiden! xD <3 Saknar dig också sötnos!! Hoppas du haft ett fantastiskt bra lov! <3

2012-01-08 @ 02:38:44
URL: http://softpotatisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0