ut med julen


någon dag innan nyår

Har precis städat bort all jul, tagit bort julgranen och allt. :) Typ ett år kvar tills nästa gång då! ;)

Idag har jag umgåtts med Daniel och vi hade skit roligt. :) Litet tag efter att han och jag käkat lunch och tagit gränbybussen och dessutom varit hos hans brorsa ett tag så stötte vi på Agnes och vi hade riktigt kul uppe på Gränby centrum. Så det har varit en riktigt trevlig dag så där innan skolan börjar igen. Var ju sista lovdagen idag.. trist att börja skolan igen.. :/ Men aja, nu är det bara en termin kvar! :D Sen blir det studenten, woooho!

Nu ska jag kolla på några avsnitt av How I met your mother eller glo på en film och sen blir det läggdags! :)





Kommentarer
en blogg om 5 systrar

elin svarar: JA!! gö det!:D världens bästa skor säger jag bara!:D haha.

2012-01-11 @ 07:15:16
URL: http://systrarnabackstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0