BUBBELPLAST!

Här är några bilder från igår :)
Jag hjälpte pappa att frakta hem vårt nya kylskåp, tro mig, det behövdes verkligen ett nytt. Det gamla var äckligt, trasigt och allmänt irriterande. Och ni anar inte hur skönt det är med ett bytt kylskåp som inte knarrar när du öppnar det, som inte stinker någon mögelost (pappa älskar mögelost och det luktar Inge vidare men när tom mögelosten blir dålig.... DÅ LUKTAR DET INTE HALLONTÅRTA!!) och framförallt så funkar kylen! Och nu har vi dessutom rensat ut hela kyl & frysen. Så nu är vår kyl/frys fett tom xD

Men ni anar inte hur mycket BUBBELPLAST som blev över!! MOHAHAHAHAHA!! :D blir som barn på nytt när det finns bubbelplast runt om mig!! Så jäkla roligt att knäcka de där små jävlarna!! MOHAHAHAHAHA!!

By the Way, har haft en toppendag idag! Umgåtts med tjejerna (+ Johan, haha), städat sönder(!), umgåtts med både mamma och pappa, övningskört, tränat (den roligaste träningen: step) och hjälpt pappa med installationen av kylskåpet samt fixat ännu mer i huset! Varit en vettig dag kan jag säga :)

Puss på er!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0