24 okt - bilder från idag

Ja jag vet att jag är fett seg med inläggen... Men jag jobbar på det! :D och nu insåg jag att jag kunde dra iväg ett inlägg med två fina(haha) bilder från idag :)

Den ena med Lollo är från vår arbetstid idag, fy fan vad roligt det är att jobba! Man känner sig som en helt ny människa och det är så jäkla kul att träffa nya människor som dessutom är kalasunderbara! Ska bli så kul med the grand finale!! På fredag! :) när de öppnar "på riktigt".

Den andra bilden är på något ihopmixat som vi hade i kylskåpet, blev en liten veggotacotallrik :) var så jäkla gott med mat! Efter jobbet körde jag med mamma, vi körde hem Lollo och sen blev det en hejdundrans tur! Vi var ute i nästan två timmar tror jag. Så jag körde ungefär tio mil, haha! Men sen jäklar var vi tvinga att raca hem för då höll både jag och min käre mor att döööö av hunger. Så tacotallriken räddade mitt liv, thaaaaaaank you! <3 den som kom på rätten tacos, låt mig kyssa din panna, massera dina fötter; för det är tametusan bland det godaste och snabbaste som finns att äta/laga. ^.^

Nej ni! Nu blir det bums i säng! Ska upp hyfsat tidigt imorrn!

Puss på er!! Sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0