Kaniner!! Sööööööt!

Hej alla!
Idag har jag kört en massa bil med mamma och vi har varit på kaninjakt. Jag har beslutat mig för att skaffa kanin igen och mamma har gått med på att låta mig få ha den hemma hos henne. Och hon kommer också ta hand om den nya familjemedlemmen :) jag saknar det så himla mycket; att få ta hand om ett djur igen, speciellt en kanin. Älskar kaniner och deras små speciella och individuella personligheter :) känner att jag är redo nu efter att Izor gick bort.

Har hittat en grymt söt hona på arken zoo (bilden nedan), Så funderar på att köpa henne :) finns också en Superfin hona på zoo grizzly (honan du och jag älskade, Lollo!!). Så nu ska det hem och tänkas på hur vi ska göra. Det handlar ju faktiskt om en ny familjemedlem och det handlar om tid och pengar. Men det ska funderas. De som känner mig vet hur mycket jag älskar djur. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0