Min arm = Suicidal

Suicidal arm jag hade imorse ska ni veta!! Haha jag typ skrattar sönder när jag tänker på det! I morse när jag skulle upp till jobbet där vid nio så vaknar jag av att hela min arm är helt blodfattig och jag kan säga er det att när man vaknar av något sånt så börjar man fan med att kolla om man ens har armjäkeln kvar, vaknar helt förvirrad och bah "va fan jag känner inte min arm, har någon kapat den eller??!?". Ser med glädje att den sitter kvar, men den jäkeln är ju såklart laddad med att göra ett helvete för en så där på morgonkvisten...

Så ja ni... Vad tror ni händer? Jo men självklart börjar man ju i sin tröga trötta hjärna inse att "fuuuuuuuck! Snart kommer myrornas krig utbryta i hela min arm och döda mig totalt med den där störda bitande (eller kanske mer stickande?) känslan. Så jag ligger där och ser helt skräckslagen ut och försöker hålla armen helt rak och stilla för att inte behöva utså myrornas världskrig i min stackars arm.

Men vem försöker man lura? Man kan ju inte ligga där hur länge som helst, speciellt inte när man har en tid att passa så.. Ja... Jag bet sammanbitet ihop och rörde försiktigt på armen och de där jäkla myrorna satte igång. Och när man väl rört armen EN gång så gör den nå jäkla Suicidal ryck och rör sig som en tornado och gör allt ännu värre.

Det är då man tänker "ah men really?? Helt seriöst armen? Är du tvungen att döda din värd eller?" Fy fan, ingen rekommenderad start på morgonen.

Och ja, jag är störd och skruvad i huvudet, men av någon störd anledning råkar jag alltid ut för konstiga, pinsamma och skrattretande situationer. Som sagt, skulle någon filma mig hela tiden så skulle jag ha jäkligt roligt filmmaterial att lägga ut här, eller varför inte på youtube och bli kändis på köpet?

Nu menar jag inte att det är JAG som är rolig, jag bara råkar ut för saker som är "roliga". Fråga mina kompisar bara, speciellt Lollo som tycker att mitt liv är ett skämt, Hahahahhaha!!

Nej men det här blev ett jäkligt långt inlägg, ha det gött! Hoppas någon kände att min Upplevelse var givande!

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0