Om "dagens frisyr"

Hej alla!
Fick en fråga angående min dagens, ja jag vet, ni fick tre frisyrer (BAD av mig), men det hela beror på att jag verkligen har insett att jag inte har nå som helst frisyrskills, jag är en sån där riktigt tafatt-människa som är jätte klumpig med fingrarna och verkar dessutom ha nå problem med ögonen eftersom jag tycker att allt är väldigt svårt att göra i spegeln.

Jag är helt enkelt en sån där som behöver hjälp för väldigt många frisyrer, så som avancerade flätor, coola uppsättningar och underbara stora lockar. Och jag tycker det känns jätte tråkigt för jag älskade verkligen den här idén :( men jag tänkte så här; för att kunna upprätthålla det här någorlunda så ska jag ändå uppdatera den kategorin så gott det går ändå, men det kan då bli att det kanske blir en hel del enkla frisyrer (när jag inte har tillgång till någon som kan hjälpa mig och för att jag är sämst, haha) och frisyrer som ni säkert redan sett mig i. Men ni får ha tålamod med mig.

Mamma har sagt att hon jätte gärna hjälper mig när hon kan och när jag är hos henne :) så då kan jag göra de där mer avancerade grejerna! :) så ni får ha tålamod! För de här grejerna kräver tyvärr väldigt mycket övning när
Man ska göra dem på sig själv och inte bara något man gör hur som helst.

Hoppas ni inte är alltför besvikna eller att ni tänker "vad var det jag sa" (tror nog några av mina kompisar misströsta när jag sa att jag skulle ha olika frisyrer varje dag, de vet hur jag är med min klumpighet) men att ni blir glada för det ni får :)

Puss på er!!



Kommentarer
A

Äsch, sånt som händer :D

Jag tror du skulle fixa det om du försökte lite mer, övning ger färdighet you know! :)

Men äsch, jag läser din blogg ändå :D

Svar: Ja men det är just det. De som sysslar med sånt där övar asmycket för de frisyrer de gör och jag vet inte om jag har den tiden och energin för att göra det. Det skulle förmodligen ta mig flera timmar inför varje frisyr.. x) Men jag lovar dig, ska försöka göra mitt bästa som sagt. :)
Tack så mycket söta du! Hoppas du finner den kul att läsa ändå. Även fast jag suger på att ha en blogg. :P
softpotatisen

2012-10-17 @ 23:13:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0