Hall of Fame - The Script ft. Will.i.am


"Yeah, You could be the greatest
You can be the best
You can be the king kong  banging on your chest
You could beat the world
You could beat the war
You could talk to God, go banging on his door
You can  throw your hands up
You can be the  clock
You can move a mountain
You can break rocks
You can be a master
Don't wait for luck
Dedicate yourself and you can find yourself
Standing in the hall of fame
And the world's gonna know your name
Cause  you burn with the brightest flame
And the world's gonna know your name
And you'll be on the walls of the hall of fame"


en bild från kreta i somras, Ella, Lollo och Felicia. Saknas några här men älskar er!

Jag kan inte beskriva hur glad och levnadsglad jag blir av den här låten! När jag hör den är det som de sjunger i texten; att jag kan göra vad som helst! Att världen ligger framför mina fötter! Jag blir så taggad på världen när jag hör den. Hahha btw, "levnadsglad", menar inte att jag inte är det annars. x) Är fett glad på livet! Just nu tycker jag att livet är underbart. Trots att jag är lite smått uttråkad om dagarna för min arbetslöshet och att jag inte har nå pengar men.. det är inte det som gör livet.

Jag bara fullkomligt älskar det. Jag tror jag kan tacka mina underbara vänner för det. Finns inga bättre eller finare än dem. De gör varje dag något att minnas och glädjas för. De får mig alltid att skratta om jag är i dåliga tider och får mig på fötter. Finns inga ord som beskriver hur mycket jag verkligen älskar dessa underbara vänner. Bara att tänka på dem gör mig lycklig, sitter liksom med ett stort fjantigt leende på läpparna ensam i mitt rum.. mitt i natten. Haha. Förstå hur bäst dem är helt enkelt. Finns inga andra jag kan vara mig själv med som med er. Älskar er av hela mitt hjärta. Tillsammans med er kan vi ta världen med storm. <3


Kommentarer
isse

Fint skrivit, håller med - you are great <3

Svar: Tack gulle!! <3 Du är!! :) <3 Ses någon dag igen? Var så mysigt häromdagen :) <3
softpotatisen

2012-09-26 @ 19:56:04
URL: http://isabellalnehem.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0