Hahahha oh no! I'm fucked!

Haha åh nej! Hur kan jag göra det här mot mig själv?!? För er som inte vet eller som inte känner mig... Jag måste bekänna en hemskt pinsam sak! (Visserligen en grej som alla gör, eller okej då, bara fjortisungar och medelålders som hittat ett spel de kan spela).

Så här ligger det till.. I början av det här året blev jag smått (okej FETT HÅRT) beroende av ett facebookspel som heter Castle Ville... Jag är inte stolt över det men tyvärr så tyckte jag att det var ganska skoj ändå. Mycket roligare än alla de andra "ville"-spelen och sånt (Ja jag vet, ingen skillnad egentligen).

Och i början av året skaffade jag mig också min kära mobil, en iPhone faktiskt (Nu tänker du som är iPhone-kritisk, "NEHE NÄMEN GUD VAD FÖRVÅNAD JAG ÄR ATT DU HAR IPHONE!! IPHONEBÖG!!) och då tänkte jag att jag förutom alla fördelar med mobilen också skulle kunna medföra att jag skulle kunna lira mitt töntspel på mobilen, vart jag än är!! (YAAAAY) men så blev det inte! Det spelet är ej lanserat i AppStore. Såna spel finns bara på Facebook. Så jag blev lite sur. Och slutade spela mitt spel efter ett tag, kände liksom att jag behövde ett liv utanför datorn.

Och under det år som gått så har jag sett liknande facebookspel på AppStore, men inte mitt Castle Ville... Men NU MINA KÄRA VÄNNER, nu ska jag berätta den positiva nyheten som ni alla har förstått ska komma! (Egentligen inte positiv eftersom det är ett beroendeframkallande spel).

JAG HITTADE SPELET I APPSTORE! Woooooohooo! Fast det heter annorlunda men ser nästan identiskt ut och det är exakt samma spelupplägg! Woooohooo! :D

Ah jag vet, jag är störd. Dels för att jag spelar det där och är lycklig över en Adam patetisk grej samt att jag nu har skrivit ett låååååångt inlägg om det här. Shit vad pinsam jag är, MEN SPELA ROLL! Hehe.

Nu ska jag sova!
Sov gott!
Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0