my crib jao

 
Jag ska strax posta ett inlägg till er om vad som håller på händer. Jag har mycket på G det här året. Försöker få allt att gå ihop liksom. Jobb hit och dit, hinna med träning, äta rätt, planera in semestrar, boka in sig på utbildningar, plugga till högskoleprov, ah.. vet inte riktigt hur länge jag ska hålla på. Haha. Men jag är verkligen stööööört taggad på vad 2013 har att erbjuda. Jag kan verkligen inte sätta fingret på det... men jag känner att det kommer att bli ett toppenår. Det kommer hända så mycket nytt och roligt det här året så jag har nästan svårt att sitta still i stolen för att jag blir så exhalterad. Haha, typiskt mig. (freak) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0