Hur svårt ska det vara egentligen?!?

Något jag har svårt att förstå är hur det ska vara så in i helvete svårt att hitta en duglig lägenhet i Uppsala. I lilla Uppsala. Och vi snackar inte ens duglig lägenhet, utan... HUR hittar man ens EN hyreslägenhet i Uppsala?!? Snälla ni som vet, förklara för mig och ge mig en lägenhet! Tack så mycket! Haha!

 

Nej men annars, förutom min urflippning på lägenheter så är livet toppen! Jag är så glad, jag vet inte ens varför, och det är väl bra det! Varför ifrågasätta allt? haha!

 

Nej nu sötnosar, nu ska lilla Sofie kolla in lite nätshoppning. Bara för skoj skull liksom, plus... det är så mycket roligare att kolla in sådant nu när man faktiskt har pengar! Kan ni tänka er? haha :D

 

Puss på er! <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0