bästaste på ingång!

Hej alla söta och glada! :)
Snart kommer bästaste Lollo och det ska bli så roligt. :) Sitta och babbla lite och göra lite projektarbete. Ska strax gå ut och möta henne vid busshållplatsen. Vet dock inte än om vad jag ska göra ikväll, kan inte bestämma mig om jag ska med ut på krogen med en kompis vid namn Daniel och hans kompisar eller om jag ska vara med kompisarna i björklinge. :/

Förlåt för värsta deppinlägget som jag postade inatt men jag var väldigt ledsen just då för min kanin och var väldigt förvirrad i sinnet över lite andra personliga saker så det blev lite känsloladdat kände jag. Men idag är jag på topp på humöret, så no worries! :)

 
Bilden på sötnosen Lollo togs på hennes födelsedag :)

Puss & Kram skumbanan
/Sofie


Kommentarer
Amanda

Aww vilken vacker bild på Lollo! :D Eller ja vänta... alla bilder på henne är vackra! :D <3 Jag hoppas att ni har trevligt idag och får lite arbete gjort! ^^ :)

2011-12-12 @ 20:59:48
URL: http://www.amandeh.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0