finaste, du är saknad

Hej alla pigga!
Jag vet inte vad jag riktigt tänker med just nu... ska förmodligen vara min hjärna men jag tror mer på att jag tänker för mycket eller inte alls. Jag är så förvirrad. Jag kan inte summera för mig själv om den här fredagen har varit bra eller inte, jag har för mycket mixade känslor i mig skulle jag kunna tro. Jag är förvirrad över allt känns det som. Jag gillar det inte. Pricken över i:t är att jag saknar min kanin så mycket så att det gör ont. Tänker jämt på honom men speciellt på nätterna då man är ensam. Jag hatar det. Kom tillbaka från himlen min älskling!

Du bara rycktes ifrån mig. Hoppas att du har det bra där uppe Izor! <3



Hoppas ni alla andra fortfarande har alla ni älskar på jorden. <3
Puss & Kram skumbanan
/Sofie



Kommentarer
Amanda

Nämen Sofie! <3 Varför har du inte sagt något! <33 Nu när du har hjälpt mig och jag har kunnat prata med dig så måste du veta att jag finns här för dig också att jag älskar dig massor! <3 Om du inte vill prata så kan jag i alla fall ge dig massa kramar! <33

2011-12-10 @ 09:52:17
URL: http://www.amandeh.bloggplatsen.se
Sofie :3

Äsch, jag hade en konstig känsloladdad dag igår och jag var väldigt komplicerad igår så jag vet inte riktigt hur min hjärna mådde igår, förstod inte ens mig själv så äsch oroa dig inte! <3

Tack Amanda! Jag vet att du finns där om jag vill prata, men det är bara att det är ganska smärtsamt att prata om honom fortfarande och det går liksom i perioder.. men tack Amanda. Du är bäst. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. <3 Kramar är alltid uppskattat! :) <3

2011-12-10 @ 14:19:08
URL: http://softpotatisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0