julhandel!

bild tagen från google.

 


Hej alla söta och glad!
Sorry för att jag har varit så lat och inte bloggat på typ tre dagar... ooops! Ska inte hända igen! Lovar! :)
Idag har jag i alla fall varit på stan i typ två timmar med bästaste Amanda! Såå mysigt och skoj man har med henne! :D Vi gick till lite olika affärer och köpte lite julklappar till våra familjer. Men jag är tyvärr inte klar än, måste fixa något till min bror också. Men problemet är att pengarna praktiskt taget är slut, haha. Så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det där. :P Skulle ju väldigt gärna vilja köpa nå kläder att ha till nyår och julafton också... men äsch får se hur det blir med det. :) Ska kolla hur det står till med mina pengakonton. ;)

Hoppas ni alla har börjat fått julstämning och att ni alla har det bäst!! 
Puss & Kram skumbanan
/Sofie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0