oooh look at the time!



Hej alla pigga!
Kom hem för si så där tjugo minuter sen från en kompis vid namn Simon och vi har haft det jätte trevligt! Och både han och jag blev trötta av filmen vi såg och kanske också på grund av tiden på dygnet... så jag beslöt mig för att gå hem. Men nu när jag väl är hemma så är jag pigg. (Greeeaaaat!)

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. ska nog försöka sova ändå. Fast är sugen på att kolla på nå glad film, typ Friends with benefits. :) Men då blir klockan så satans mycket... så får se hur jag gör.

Men jag hoppas att ni får sova gott i alla fall! :) No problems with sleeping!

Godnatt allihopa! :)
Puss & Kram Skumbanan
/Sofie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0