ser det snöar, det var väl roligt hurra!

Hej alla pigga!
Haha, ville bara berätta för er hur glad jag var häromdagen över att det snöa! Jag är en sån där människa som älskar allt som har med julen att göra och framförallt älskar jag snö! Det ska åtminstone finnas snö i december tycker jag! :) Jag är fortfarande som ett litet barn i sinnet, haha! Men asså det är så underbart fint med snö och om det inte är allt för kallt ute så blir jag mega lycklig av vädret! :) Sååå vackert!!



Liiiite glad! :D Dock tycker jag att jag ser orange ut på bilden, snyggt!! (eller inte!) hahhaha, fett fult! Måste ha varit då jag var jätte stressad på morgonen och sminkningen inte gick si så där bäst. haha snyggt att jag har gått omkring och varit orange, haha! Aja, den bjuder jag på! ;D Hoppas att det var kameran som fick mig att se orange ut! haha! Såg det inte förens nu. haha. x)

Aja, sov gott allihopa! Glöm inte att ni är fantastiska!
Puss & Kram skumbanan :*
/ Sofie


Kommentarer
Amanda

I jul ska vi träffas och bara mysa! :D <3 3 I mellan dagarn när alla andra är borta! :) <3 Då kan vi träffas och njuta av vintern och lovet tillsammans! ^^

2011-12-10 @ 09:56:46
URL: http://www.amandeh.bloggplatsen.se
Amanda

I jul ska vi träffas och bara mysa! :D <3 3 I mellan dagarn när alla andra är borta! :) <3 Då kan vi träffas och njuta av vintern och lovet tillsammans! ^^

2011-12-10 @ 09:58:24
URL: http://www.amandeh.bloggplatsen.se
Sofie :3

Klart att vi ska sötaste!! Du är bäst! <3 :) Vi kommer att få det så mysigt så!! Du är såå gullig! :D Då ska vi glo på lite disneyfilmer, käka massor med tjockismatochgodis samt prata massa säääx! ;D Hahahahhaha <3

2011-12-10 @ 14:14:37
URL: http://softpotatisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0