time for bed

Hej alla pigga och trötta!
Hahahha asså jag är ju för knäpp! Först har jag suttit inne på skype i flera timmar med underbara classmates! <3 Och vi har faktiskt inte bara pratat en massa skit utan faktiskt fått någonting gjort också, vi har pluggat massa till religionsprovet som är imorrn, bläää.

Men aja, sen ville jag vara duktig där vid typ halv tolv och logga ut för att typ läsa lite till i boken innan jag la mig... ah vad tror ni att jag gör då? Jo jag läser typ några sidor och känner mig hyfsat nöjd men sen får jag för mig att glo på film.. HAHA! Nu är ju klockan för tusan snart kvart över ett så jag känner att det nog inte var mitt smidigaste drag! Ska upp typ åtta också så jag kommer inte vara glad på mig själv imorrn kan jag säga. Haha! Älskar mig själv ibland asså! ;)

Och grejen är ju att jag egentligen hade behövt plugga lite mer så den här tiden jag har kollat på (en rolig disney) film så hade jag kunnat plugga och skriva klart en religionsuppgift som ska in på fredag men det är klart man har svagt överjag och inte gör det, svag för frestelser asså! haha! Så nu har jag dubbelt upp att göra imorrn, känns ju nice, eller inte...

Men hur som helst, nu är det time att sova i alla fall. Hoppas ni alla kan sova i natt och att ni inte har ett prov att vakna upp till som jag har, för det är inte skoj kan jag lova.
Hade velat haft min onepiece nu asså! Men den är försenad. :( Men kanske får den imorrn! <3

Så här ser den ut i alla fall;
 
åååh längtar som tusan efter att få gosa i den där!

Aja, Sov gott alla söta!! <3
/Sofie




Kommentarer
Amanda

Haha, vi har nog alla svaga överjag! ;) Faller lätt för frestelser! ^^ Hoppas din Onepiece kommer snart!! D: Du har väntat jätte länge nu jue! Du får försöka att ringa dem igen och kriga! ;D

2011-12-07 @ 21:20:42
URL: http://www.amandeh.bloggplatsen.se
Sofie :3

Hahahaha ja asså att falla offer för att ha ett svagt överjag är inte skoj asså... :P



Ja nu vet du ju hur det ligger till med onepiecen! :) Nästa fredag har jag den!!! ååååh vad jag längtar! :D <3

HAHAHA kriga!! xD Det är jag ju sååå bra på... blir kompis med dem jag ska kriga med istället... hahahha! <3

2011-12-09 @ 00:57:57
URL: http://softpotatisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0