Ett tips bara!


en ask jag gjort

Hej alla, haha jag som skulle lägga mig men kom på en snabb grej bara. :)

Gå jätte gärna in och kolla på min andra blogg som handlar enbart om pyssel och scrapbooking!
(Länken finns också under mina länkar längre ner på sidan till vänster..)

Är visserligen grymt dålig på att uppdatera den men det ska bli ändring på det också som det blev med den här bloggen så var tålmodiga så ska ni se att det kommer dyka upp mer att titta på där och förhoppningsvis få inspiration ifrån! :)

Tack på förhand!
Puss & Kram skumbanan
/Sofie :*



Kommentarer
En blogg om 5 systrar

Vad gärna med på DAGENS BLOGG =)!

vi utser tre vinnare imorgon kväll.



KRAM från Systrarna Backström



http://systrarnabackstrom.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment

2012-01-08 @ 13:31:50
URL: http://systrarnabackstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0