Grekland i sommar!


Foto: vings hemsida.

Sorry för att jag inte bloggade igår men jag hade en busy day kan man säga! Och en väldigt trevlig sådan också! :) Jag och några kompisar beslutade oss igår för vilket hotel och plats vi ska åka till i sommar efter studenten och vi bestämde oss för ett underbart hotell men det kosta en del så det är bara att spara pengar nu och skaffa sig ett jobb! Men jobbsökandet håller på för fullt för min del! Lämnade CV på Coffeehouse på George i torsdags och har skrivit CV till flera andra jobb där de söker folk. :) Så något jobb ska jag väl lyckas få. :)


Ska dessutom börja träna nu i veckan med en kompis på "tantgympan" som vi kallar det för. Haha. :) Men det är hårt, tro mig! Men det ska bli riktigt nice att börja träna igen. :) Bli lite fit for fight igen! :D

Ska boka idag. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0