pinterest.com


foto: pinterest.com

oj... jag vet inte vad jag ska säga.. det går inte att beskriva med ord om vad jag hittade för ungefär en timme sen som jag har suttit och varit helt kär i under hela min vistelse på hemsidan.. Japp du hörde rätt, jag är nu kär i en hemsida. Det är den mest makalösa och underbaraste hemsida jag någonsin har stött på! Vem behöver någon annan hemsida egentligen??!? All inspiration, för alla tillfällen och saker, ALLT finns där!! Jag är totalt kär i sidan! Nu vet jag vad jag kommer att göra varje dag fram över.. hahahah! Och grejen är... bilderna tar heller aldrig slut!! Finns HUR MYCKET SOM HELST!! :D :D <3

Nu är grejen det att.. jag vet inte vart jag ska börja.. xD Jag vet inte vilken av alla typ hundratals bilder som jag ska börja med att visa er.. haha! (kommer väl inte visa alla, men vill, haha!)



Blir man inte käär?! Jo, jag är helt fullkomligt kär! FINNS SÅ MYCKET FINT DÄR!! <3

STORT TACK till Designtjejen som tipsade om sidan! :) Länken till hennes blogg finns till vänster här på bloggen, klicka in där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0