tattoos.-

foto: pinterest.com
tatueringar är mystiska ting, tycker jag. jag vill jätte gärna ha en men jag vill inte ha något random, jag vill ha något som betyder något och som jag inte kommer att ångra vare sig när jag är äldre eller om ett år. jag vill ha något som jag kommer älska på min kropp, ett litet konstverk om vi säger så. tatueringarna ovan är väl inga jag ska ha men jag gillar dem alla tre, den sista skulle jag aldrig göra men jag tycker den har ett grymt bra budskap, jag skulle nog ha haft texten bara utan hjärtan. :)
men jag gillar alla tre ställena för tatuering, foten är underbart fint! samt rygg med nå blommor och sånt och såklart handleden eller någon stans på insidan på armen, gryyymt fint! har dessutom sett en fin tatuering på en blogg där det var en som hade skrivit "with every heartbeat..." på nyckelbenet. gryyyymt fint! 
bloggen heter: nollfemnolltvå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0