I'm happy

Sitter och funderar på ifall jag ska ge er en sån där tillbakablick på det år som gått för mig, som så många andra bloggare har gjort men jag vet inte riktigt.. Mitt år kommer inte bli nå roligt att läsa om, det var bara en kamp på så många sätt och vis så jag vet inte om jag har sån lust att dela med mig av det samt att det inte kommer vara trevlig läsning. Så vi får se hur jag gör.

Nu låter det ju som att jag bara hade det bajs förra året och visst det hade jag verkligen inte men det hände mycket tråkigt förra året och jag var ledsen från saker som hänt året innan så 2011 var inte ett hit år men samtidigt bra. Gjorde mycket roliga saker. Så ja, jag kanske visar er ändå. Vi får se. :) Jag hoppas att ni hade ett underbart 2011 och att 2012 blir ännu bättre! Jag hoppas i alla fall att 2012 kommer bli awesome och det har faktiskt alla förutsättningarna för att kunna bli det också, vilket glädjer mig otroligt mycket ska ni veta. :) 

Tre bilder från en av de lyckligaste stunderna i mitt liv & 2011. :)






Tro inte att jag är värsta deppresiva barnet, haha för det är jag inte. :)
Har ett riktigt bra liv, men ibland vill man att livet ska gå lite enklare bara. :)

Puss på er alla söta & glada!
/Sofie :*



Kommentarer
Designtjejen/Emmelie

Tack så jätte mycket för otroligt fin kommentar!

Hoppas att du har en jätte bra lördagskväll!

Kram

2012-01-07 @ 21:00:35
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Sofie :3

Tack detsamma! Fortsätt med det du gör! :)

Kram

2012-01-08 @ 02:39:48
URL: http://softpotatisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0