bara för att jag har så himla mycket att göra

Dagens to-do-list
(För att göra mamma glad och för att jag ska göra något vettigt, alltså ha ett liv utanför min xbox):

- Diska upp all äcklig disk (OH HAPPY DAY)
 
- Komma på vad vi ska äta till middag ikväll
 
- Skriva en matlista
 
- Ta en promenad i det vackra vädret till affären
 
- Handla mat 
 
- Gå hem med tunga matkassar
 
- Packa in maten i kylskåpet
 
- Tråna efter att spela Assassin's Creed III
 
- Prata med min bror i telefon (han ringer mig jämt, han avgudar mig helt enkelt)
 
- Förmodligen vilja springa hem till min bror och spela tvspel
 
- I så fall åka hem för att laga mat och göra något vettigt. 
 
- Äta middag
 
- Åka med mommy och göra skoj i stan! 
 
 
 
 
 
Känns som en händelserik dag va? Känns så jäkla vettigt de dagar när man inte jobbar, vad gör man då liksom? Speciellt när man inte har gångavstånd till sina poolers som i björklinge. 
 
Så om det finns någon vänlig själ som vill hälsa på mig eller bara ge mig en fin medömklig klapp på huvudet för min myskodag så är det helt lugnt! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0