Igår var en historisk dag! Den 7 november! Kom föralltid ihåg den dagen kära läsare!

Igår hände något som jag fortfarande har svårt att greppa tag om... *trumvirvel*... JAG satt på en HÄST! Och till och med red den!! Eller ja red och red, den följde efter sötnosen Felicia hela tiden så jag behövde inte göra ett skit egentligen. Men för en fegis som mig var det ett STORT steg. Ungefär som "One small Step for a man, but a giant leap for mankind". Ungefär så stort var det igår att jag faktiskt satt på den där hästen och "red" den ett tag. Shit vad grym jag är. En historisk händelse snackar jag och mins kompisar om. För det var precis vad det var.

Felicia och Lollo fick övertala mig att sätta mig på den där stora söta fina hästen (Felicia har typ världens finaste och snällaste häst, förutom när hon är täckt i lera...(som igår)). De lyckades till slut övertala mig som sagt, genom mutor så som att bjuda mig på en drink och få en tjuga x) ja jag vet, jag låter väldigt lätt-övertalad men icke, stod där ett tag med en väldigt misstrogen blick.. Haha.

Men vet ni vad? Trots att jag skumpa upp och ner i den där sadeln högt ovanför marken så var det faktiskt väldigt roligt! :D

Så nu längtar jag nästan till nästa gång jag ska rida med Felicia :D
Jag som typ alltid har varit sjukt rädd för hästar. Hahahaha! Tänk så man kan förändras :)

Tack så himla mycket åter igen; mina kära Lollo och Felicia :) <3 tack för att bi gav mig ett minne för livet och bildbevis på det. ;) <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0