Ren awsomeness = Lana del Rey

 
Jag är ett stort fan av Lana del Rey, fick idag reda på av en vän på instagram (följ mig; @softpotatisen) att hon idag släppte 8 låtar till på sitt album. WOHO! 8 låtar till att bli förälskad i! Hon är underbar, one of a kind. 
 
Så sitter nu och lyssnar igenom de nya låtarna, älskar stuket hon har och hennes röst är magisk, man blir nästan satt i trans när man lyssnar på henne. Men samtidigt känner man sig så levande när man lyssnar på hennes musik, speciellt Born to Die (hahha vad ironiskt, hahaha). Men andra favoriter är Blue Jeans, Video Games, National Anthem och Sumertime Sadness. Hon är truly amazing den här kvinnan. 

Men som med all musik så tror jag inte att hon passar alla, hon är väldigt speciell. Men för dig som det passar, LYCKOS DIG(!) och lyckos mig, haha. :)
 
puss på er!


Kommentarer
Zita

Quality articles is the key to interest the visitors to pay a quick visit the website,
that's what this site is providing.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0