SNÖÖÖÖ! - I WANNA EAT IT!!! - Looks like sugar?!? .... Eh nej.

Har bara en fantastisk sak att säga er kära läsare; DET FUCKING SNÖÖÖAR!! WOOOOOOOOOHOOOOOOOOO!!

Tror jag är alldeles för överexhalterad för att vara nitton år. Men det kan diskuteras, eller vad säger ni?

Men ni som har läst mitt fina (ööööh?!?) blogginlägg angående mina feelings för julen... Ni hajar min hajp för snö! Det är snön som sätter prägeln på det hela! Det fina vita från himlen! (Läs det där med en sån där himla-ängla-röst).

Nej men ah... Det var väl det jag ville säga! Men måste få säga det igen....




DET SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖAAAAAR I UPPSALA! WOOOOOOOOOHOOO!! UT OCH KASTA SNÖBOLLAR I FOLKS RÄDDA FACE!! MOHAHAHAHAHA!!! (Reality: Sofie är den där rädda fjanten som skiter på sig och skriker högt som en liten flicka, så fort någon över 50cm kommer med en snöboll mot henne).

Puss på er!!
Ut och rulla er nakna i snön nu!
(EEH Nä)

uppdatering: no hate till min fula bild.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0