VAD ÄR DET SOM HÄNDER?? <3 <3 <3

ASSÅ OMG VAD GLAD JAG ÄR!! :D 

Musikindustrin verkar älska mig så jäkla mycket! Hör här bara: För bara några dagar sen så släppte Lana del Rey åtta låtar till sitt senaste album (vilket var AWESOME). Nu idag fick jag reda på att Britney Spears (löööve) har släppt en ny låt med will.i.am. WOOOHO! :D Love her! Och som gräddet på moset (varför säger man så för det första??) så släpps Rihannas nya album idag! Fy farao vad jag är glad! :D Massor med ny underbar musik att lyssna på! JIPPI! <3 

Så nu ska det dunkas Rihanna i högtalarna men självklart Britney och Lana Del Rey också ;D WOHO!
 
Puss på er! <3
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0