Ååååh va sött!

Gick upp till affären för ett tag sen och skulle egentligen bara köpa grönsaker men "råkade" komma hem med två nya förpackningar med te också. Hehe!
Om det är något som man verkligen gillar i teväg (förutom smaken såklart) så är det söta förpackningar och tepåsar!! (självklart en söt temugg också men då är vi inne på annat).

Jag menar, kolla bara på de här söta förpackningarna! Blir glad bara av att titta på dem! Så nu blir det te för min del och kika lite i nya Ica buffé tidningen som har kommit! Så man kanske hittar sig något nytt recept man vill göra :D

Puss på er!



Kommentarer
Adam

Tröttnade du på min idé redan efter 3 ggr? :D

Svar: Nej jag tröttna verkligen inte!! Det är bara det att jag har insett att jag verkligen är sämst på att göra saker själv med mitt hår, jag är en sån där tönt som behöver hjälp med ganska många uppsättningar och flätor och sånt. Men självklart är det ändå vissa frisyrer jag fortfarande kan göra själv men jag är verkligen sämst, för det är ärligt talat grymt svårt! :O Man ser ju inte ett skit av vad man håller på med och spegeln gör allt ännu svårare. xD
Har insett också att många frisyrer kräver massor av övning! Inte något man bara gör en morgon för första gången själv liksom. :(
softpotatisen

2012-10-17 @ 18:28:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0