En ny "dagens" ? :)

Måste bara få säga att jag Fick ett fantastiskt tips igår till vad jag kan ha här på bloggen. Adam kom på att jag kan ha en "dagens-frisyr". Och att då varje dag lägga upp min frisyr och att det då ska vara lite olika. Detta tycker jag är en kanonbra idé eftersom jag har långt hår (därför han kom på det, haha) och för att jag är så dålig på att göra olika saker med mitt hår så jag tycker det här ska bli en rolig "utmaning"! :D

Dels får jag då variation på mina frisyrer och gör roliga saker med mitt hår och dels så blir jag ju då typ pressad att blogga varje dag, haha! :D

Dock vet jag inte hur länge denna "dagens-idé" kan hålla på eftersom det måste ju till slut bli brist på nya frisyrer. Men jag kan ju självklart lägga upp lila frisyrer också! Man kanske får sig en favorit liksom! :D så det där börjar vi med imorrn!



Kommentarer
Adam

Yaay :D

Men jag tror inte du kommer få slut på idéer den närmaste tiden iallafall! Liksom om du inte vet vad du ska göra en dag så finns det väl säkert en massa hemsidor på nätet som du kan kolla på :D

Sen som du sa så har du megalångt hår, så det finns nog en miljon olika att testa! :)

Och självklart kan du vänta dig en kommentar från mig rätt ofta ;)

2012-10-09 @ 22:19:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

softpotatisens

Life is beautiful

RSS 2.0